OSTATNIO DODANE

Soczysty Schab

  Soczysty schab, nie jest to proste zadanie. Było kilka nieudanych prób i wychodził suchy, ale mam sprawdzony sposób i jest momentu jego wy...

2017/07/11

NUTELLA PO MOJEMU











Krem, który uwielbiają dzieci to NUTELLA, jak sobie z tym poradzić? Otóż można, przepis jest szybki i smaczny 😋.  Myślę, że dzieci go polubją tak bardzo, że będzie znikał w mgnieniu oka. Ja go uwielbiam. A jestem wybredną smakowo osobą. I znam smak nutelli, więc łatwo nie było zrobić taki krem, który będzie mi odpowiadał. Moja kuchnia w tym przypadku robiła za laboratorium, były testy, ale spokojnie nikt nie ucierpiał 😉
Oto przepis.

Składniki :
20 daktyli + 10 szt
2 łyżki kakao
2 łyżki oleju kokosowego
Łyżeczka soli
Łyżka masła orzechowego lub kilka orzechów laskowych

20 daktyli zalewamy wrzątkiem do momentu, aż woda je zakryje. Odstawiamy na 10 minut. Miksujemy blenderem ręcznym, dodajemy kakao, olej, sól i resztę daktyli. Miksujemy na gładko. Dodajemy masło lub orzechy, blendujemy. Przekładamy do słoika i zakręcamy. Przetrzymujemy w lodówce. SMACZNEGO!!
Jest świetny z pieczywem ryżowym lub naleśnikami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne przepisy