OSTATNIO DODANE

Soczysty Schab

  Soczysty schab, nie jest to proste zadanie. Było kilka nieudanych prób i wychodził suchy, ale mam sprawdzony sposób i jest momentu jego wy...

2017/09/03

CHLEB KUKURYDZIANY

Długo szukałam chleba idealnego, który byłby bez drożdży, bezglutenowy, bez dodatku mleka czy maślanki, bez użycia gotowej mieszanki i taki, który się nie kruszy, jest smaczny i nie odstrasza wyglądem. I wkońcu jest. Mój ideał. I wiecie co? Podzielę się z wami przepisem, tak żebyście i wy mogli zrobić sobie w domu chleb, który smakuje super. Polecam wszystkim. Naprawdę jest prosty i nie zajmuję dużo czasu. Lubię proste przepisy, gdyż mam ograniczony czas wolny. Ale to mie szkodzi i tak lubię spędzać czas w kuchni, to mnie uwalnia od stresu. A o to przepis.

Składniki:
50 g mąki z ciecierzycy
100 g mąki uniwersalnej Shär
50 g mąki kukurydzianej
200 ml mleka roślinnego
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia bezglutenowego
1/2 łyżeczki soli

Suche składniki mieszamy ze sobą. Dodajemy pozostałe.  Dobrze mieszamy. Musi być masa gęstości jak na ciasto  np. z owocami. Wlewamy do keksówki i wstawiamy do piekarnika. Pieczemy 45 minut w 180 stopniach z termoobiegiem.
SMACZNEGO!! 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne przepisy