OSTATNIO DODANE

Soczysty Schab

  Soczysty schab, nie jest to proste zadanie. Było kilka nieudanych prób i wychodził suchy, ale mam sprawdzony sposób i jest momentu jego wy...

2018/04/12

PASTA MIESNA Z PIECZARKAMI


Pasta do kanapek lub mięsny słoiczek. Sami zdecydujecie. Smak super. Tego mi było trzeba. Od jakiegoś czasu rozgladałam się w sklepach za czymś takim, na próżno. Skład takiego produktu nie jest zadowalający. Postanowiłam, że zrobię sama w domu takie cudo. Mniam. Można miksować różne mięsa i różne warzywa. Ja wybrałam na początek boczek i brązowe pieczarki.

Składniki :
300 g boczku wędzonego
500 g brązowej pieczarki
Duża cebula
Duży ząbek czosnku
Sól i pieprz

Cebulę kroimy w kostkę, smażymy na lekko rumiano, dodajemy pokrojony w kostkę boczek. Smażymy aż się porządnie zrumieni. Dodajemy pieczarki i czosnek, zmniejszamy ogień. Przykrywamy garnek i pichcimy ok 30 minut. Zdejmujemy po tym czasie przykrywkę, żeby mógł odparować nadmiar wody. Tak trzymamy na ogniu ok. 10 minut, co jakiś czas mieszamy. Następnie wszystko mielimy blenderem ręcznym na gładko. Doprawiamy do smaku. Przekładamy jeszcze gorące do słoika. Jeżeli chcemy przytrzymać dłużej cudo to polecam suchą pasteryzacje. 35 minut w 130 stopniach bez grzałki. Przetrzymujemy po wystygnięciu w lodówce lub piwnicy.
Smacznego 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne przepisy