OSTATNIO DODANE

Soczysty Schab

  Soczysty schab, nie jest to proste zadanie. Było kilka nieudanych prób i wychodził suchy, ale mam sprawdzony sposób i jest momentu jego wy...

2017/11/22

TRUFLE Z MIGDAŁAMI


Trufle to smak, który również kojarzę ze świętami. Delikatne i rozpływające się w ustach. Zrobiłam je w zeszłym roku i zrobię je w tym roku. To jest mój ulubiony deser. Nie tylko mój, mąż również je podjada. Miałam zrobić czekoladę, ale stwierdziłam, że mam chęć na Trufle. O to są.

Składniki :
100 g kakao
100 g oleju kokosowego bezwonnego
2-3 łyżki stałej części mleczka kokosowego
2-3 łyżki mleka sojowego waniliowego
Syrop klonowy do smaku
Płatki migdałowe
Łyżka Amaretto



Roztapiamy olej, dodajemy kakao i mieszamy na gładko, najlepiej twardą trzepaczką, wtedy najlepiej się łączy ze wszystkim masa. Dodajemy resztę składników i mieszamy do momentu uzyskania aksamitnej masy. Wykładamy masę na formę wyłożoną papierem do pieczenia. Obsypujemy płatkami migdałowymi i wstawiamy na noc do lodówki. Następnego dnia odkrywamy kawałki elastycznej masy i tworzymy kulki w rękach. Obtaczamy w wiórkach kokosowych. I wkładamy do mini papilotek, te wykładamy do pojemnika z zamknięciem i przetrzymujemy w lodówce. Od tego momentu możemy się rozkoszować domowymi truflami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne przepisy